poniedziałek, 2 lutego 2015

Pytania? ;)

Moi drodzy czytelnicy!
Wiem, że bardzoo długo mnie tu nie było i bardzo was za to przepraszam. :(
Tak wiem pewnie myślicie sobie "miała ferie i nic nie napisała, ale ona jest głupia" i takie tam.
Nie, nie mam zamiaru się tłumaczyć bo to będzie z mojej strony żałośnie wyglądało.. Chciałabym tylko powiedzieć, że nie miałam zbytnio czasu w ferie, gdyż codziennie miałam próby tańca, a po powrocie do domu musiałam pomagać mamie itp. do tego nie miałam laptopa, ponieważ mój kochany braciszek ciągle grał w jakieś durne gry i oglądał bajki -.- na dodatek wszystkie pomysły jakie do tej pory miałam na opowiadanie wyparowały w jednym momencie i po prostu nie mam pojęcia co mam dalej pisać :/ może gdybyście mi jakoś pokazali, że chcecie, żebym to dalej kontynuowała, lub, że wam się podoba dostałabym jakiegoś niesamowitego olśnienia i cokolwiek z siebie wydusiła ...:p nie wiem czy jest sens dalej kontynuować to opowiadanie bo widzę, że wam się nie podoba :( jeśli pokażecie mi, poprzez komentowanie, że chcecie abym kontynuowała losy Ani i Adama proszę o zostawienie komentarz pod tym postem :* nawet nie wiecie jak takie małe rzeczy motywują człowieka do dalszej pracy *.* była bym wam bardzo wdzięczna za komentowanie (mogą być nawet hejty), za jakiekolwiek uwagi odnośnie opowiadanie, może jakieś pomysły na dalszą część? ^^ chciałabym abyście byli po prostu aktywni tu, dla mnie, dla siebie, no tak po prostu :) bo niby dlaczego ja mam być aktywna skoro wy nie jesteście co ? xD nie no ale teraz tak na serio. to wy jesteście dla mnie podporą i to dla was jest to opowiadanie. :) komentarze możecie dodawać anonimowo, nie żądam od nikogo żeby podawał mi swoje imię i nazwisko ;)
Także jeszcze raz proszę o skomentowanie tego posta odnośnie sprawy dalszego kontynuowania opowiadania. Jeżeli nie chcecie dodawać tu komentarzy na waszą prośbę mogę założyć oddzielnego ask'a abyście tam mogli zadawać mi pytania w sprawie całego bloga nie tylko opowiadania ;)
CZEKAM NA WASZE OPNIE W KOMENTARZACH PONIŻEJ ♥♥♥
P.S. przepraszam za jakiekolwiek błędy oraz interpunkcje <333

5 komentarzy:

  1. Bardzo chciałabym abyś dalej kontynuowała to opowiadanie. Są naprawdę świetne. Czasami jak mam gorsze dni to zawsze tu zaglądam i od razu poprawia mi się humor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju dziękuję bardzo.! <3 pierwszy krok do zwycięstwa :)

      Usuń
  2. No tak wiec kiedy bedzie nowy rozdzial..???

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej no laska ile mamy czekac dawaj rozdzial

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje opo... Jest zajebiste dawajkolejny rozdzial czika

    OdpowiedzUsuń